Suche

Nieuwe deelnemerswebsite voor alle partners van AutoCrew en Bosch Car Service in de Benelux

Leen Van Parys >

Intuïtief en gebruiksvriendelijk

  • 900 websites in het nieuw
  • Uniforme AutoCrew- of Bosch Car Service-uitstraling voor alle conceptpartners in de Benelux
  • Ruimte voor eigen invulling door de conceptpartners
website AutoCrew Bosch Car Service

Alle partners van AutoCrew en Bosch Car Service in de Benelux krijgen in de komende maanden een gloednieuwe deelnemerswebsite. In totaal worden er zo’n 900 nieuwe websites opgeleverd. Alle AutoCrew-garages in de Benelux hebben nu een uniforme uitstraling, en dat geldt ook voor de websites van de Bosch Car Service-leden. Ondanks de uniforme uitstraling blijft er voor de AutoCrew- en Bosch Car Service-bedrijven de nodige ruimte om hun website te personaliseren.

“Het is een hele uitdaging geweest maar we zijn erin geslaagd een volledig nieuw ontwerp op te zetten. De deelnemerswebsites van alle conceptpartners van AutoCrew en Bosch Car Service hebben een volledig nieuwe uitstraling. De nieuwe websites ogen frisser en zijn ook veel gebruiksvriendelijker. Alle websites hebben nu ook daadwerkelijk een afsprakenplanner en een occasionportal,” zegt Michiel Frijters, Concept Manager Bosch Car Service Benelux.

Intuïtief en gebruiksvriendelijk

De websites hebben een duidelijke AutoCrew- of Bosch Car Service-uitstraling, maar laten ook ruimte voor persoonlijke invulling door het autobedrijf. “Het is eenvoudig om eigen content te plaatsen en de website te beheren of te personaliseren. Daarnaast zijn de websites ook eenvoudig te koppelen met externe toepassingen, zoals afsprakenplanners, klantentevredenheidssystemen en occasionbeheersystemen,” licht Patricia van Baal, Concept Manager AutoCrew Benelux toe.

Voor autobedrijven die ook occasions verkopen, is er een zeer professionele presentatie voor de Autowebshop voorzien, waarbij de content eenvoudig verwijderd of aangepast kan worden.

De websites zijn ‘mobile first’ ontwikkeld en zijn ook SEO-geoptimaliseerd (Search Engine Optimization). Hierdoor scoren zij beter in zoekmachines.

Verder is er ook een betere integratie met de verschillende marketingtools van de concepten en kunnen garagehouders bij de leverancier van de websites aankloppen voor advies.

AutoCrew

AutoCrew werd in 2010 in Nederland gelanceerd en telt ondertussen bijna 200 leden. Het onafhankelijke garagenetwerk focust zich op de kernactiviteiten van het autobedrijf: reparatie en onderhoud. De leden zijn universele autobedrijven die hun onafhankelijkheid willen behouden en tegelijkertijd belang hechten aan de band met Bosch. AutoCrew-garages werken met een KTS-diagnosetoestel van Bosch en hebben een abonnement op de diagnosesoftwaretool ESI-[tronic] 2.0. Daarnaast hebben zij toegang tot de technische trainingen van Bosch en de Technische Hotline, en krijgen zij ook ondersteuning op marketinggebied.

Bosch Car Service

Bosch Car Service is met 425 vestigingen het grootste merkonafhankelijke autoserviceconcept in Nederland voor de particuliere en zakelijke markt. Als aangesloten autobedrijf ontvangt het van Bosch, de grootste toeleverancier in de automobielindustrie, ondersteuning op het gebied van techniek, marketing en kwaliteitsbeheer. Bij Bosch Car Service hebben goede service en kwaliteit de hoogste prioriteit. Klanten kunnen met elk type en elk merk auto terecht bij Bosch Car Service, ook met hybride en elektrische auto’s. Met een uitgebreid trainingsaanbod, het juiste equipment en laadpalen zijn de Bosch Car Service-bedrijven helemaal klaar voor de toekomst.

www.autocrew.nl
www.boschcarservice.nl

Over Bosch

De Bosch Groep is een wereldwijd toonaangevend technologiebedrijf en dienstverlener. Er werken wereldwijd ongeveer 400.000 medewerkers (situatie op 31 december 2019). Het bedrijf realiseerde in 2019 een omzet van 77,7 miljard euro. De activiteiten zijn onderverdeeld in vier bedrijfssectoren: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods en Energy and Building Technology. Als toonaangevende IoT-onderneming biedt Bosch innovatieve oplossingen voor Smart Home, Connected Mobility en Industry 4.0. Ze gebruikt haar knowhow op het vlak van sensortechnologie, software en diensten, alsook haar eigen IoT-cloud om aan haar klanten geconnecteerde, domeinoverschrijdende oplossingen aan te bieden vanuit één enkele bron. De strategische doelstelling van de Bosch Groep bestaat erin innovaties aan te reiken voor een geconnecteerd leven. Bosch verbetert de levenskwaliteit wereldwijd met producten en diensten die innovatief zijn en enthousiasmeren. Op die manier biedt de onderneming wereldwijd "Technologie voor het leven". De Bosch Groep bestaat uit Robert Bosch GmbH en de ongeveer 440 dochterondernemingen en regionale filialen in zowat 60 landen. Verkoop- en dienstverlenende partners meegerekend dekt het wereldwijde productie-, ontwikkelings- en verkoopnetwerk van Bosch nagenoeg elk land in de wereld. De basis voor de toekomstige groei van de onderneming is haar innovatiekracht. Bosch stelt ongeveer 72,600 medewerkers te werk in onderzoek en ontwikkeling in 126 locaties wereldwijd, inclusief ongeveer 30,000 softwareontwikkelaars.

De Bosch Groep is een wereldwijd toonaangevend technologiebedrijf en dienstverlener. Er werken wereldwijd ongeveer 403.000 medewerkers (situatie op 31 december 2019). Volgens voorlopige cijfers realiseerde het bedrijf in 2019 een omzet van 77,9 miljard euro. De activiteiten zijn onderverdeeld in vier bedrijfssectoren: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods en Energy and Building Technology. Als toonaangevende IoT-onderneming biedt Bosch innovatieve oplossingen voor Smart Home, Smart City, Connected Mobility en Industry 4.0. Ze gebruikt haar knowhow op het vlak van sensortechnologie, software en diensten, alsook haar eigen IoT-cloud om aan haar klanten geconnecteerde, domeinoverschrijdende oplossingen aan te bieden vanuit één enkele bron. De strategische doelstelling van de Bosch Groep bestaat erin innovaties aan te reiken voor een geconnecteerd leven. Bosch verbetert de levenskwaliteit wereldwijd met producten en diensten die innovatief zijn en enthousiasmeren. Op die manier biedt de onderneming wereldwijd "Technologie voor het leven". De Bosch Groep bestaat uit Robert Bosch GmbH en de ongeveer 440 dochterondernemingen en regionale filialen in zowat 60 landen. Verkoop- en dienstverlenende partners meegerekend dekt het wereldwijde productie-, ontwikkelings- en verkoopnetwerk van Bosch nagenoeg elk land in de wereld. De basis voor de toekomstige groei van de onderneming is haar innovatiekracht. Verdeeld over 125 vestigingen over de hele wereld stelt Bosch ongeveer 72,000 medewerkers te werk in onderzoek en ontwikkeling.

De onderneming werd in 1886 in Stuttgart opgericht door Robert Bosch (1861-1942) als 'Werkplaats voor fijne mechaniek en elektrotechniek'. De bijzondere aandeelhoudersstructuur van Robert Bosch GmbH staat garant voor de ondernemingsautonomie van de Bosch Groep. Die structuur biedt de onderneming de mogelijkheid om op lange termijn te plannen en te investeren in toekomstgerichte oplossingen. In totaal is 92 procent van de aandelen van Robert Bosch GmbH in handen van Robert Bosch Stiftung GmbH, een instelling van algemeen nut. De meerderheid van de stemrechten ligt bij Robert Bosch Industrietreuhand KG. Die vervult de ondernemingsfuncties. De overige aandelen zijn in handen van de familie Bosch en Robert Bosch GmbH.

Meer informatie is te vinden online op www.bosch-press.nl, www.bosch.nl, www.bosch.com, www.iot.bosch.com, http://www.twitter.com/BoschNederland, www.linkedin.com/company/bosch-the-netherlands/ en YouTube: Bosch the Netherlands

Ben je nog steeds op zoek naar iets?