Bosch breidt toepassingen Aerotwin-sets uit naar nieuwste versie Franse topmodellen

• Aerotwin-sets beschikbaar voor nieuwste Citroën C3 III, Peugeot 3008 II en Renault Scenic IV
  • Ook beschikbaar voor een groot aantal andere recente automodellen
  • Marktdekking van 99 procent in Europa

Een goed zicht is en blijft belangrijk, zeker nu het weer slechter wordt. Daar-om is het belangrijk de ruitenwissers om de zes maanden te vervangen, zelfs bij recente auto’s. Zo werden de Citroën C3, de Peugeot 3008 en de Renault Scenic V eind 2016 geïntroduceerd. Dankzij de reactiesnelheid en expertise van Bosch zijn voor deze modellen nu al vervangwissers beschikbaar binnen het bestaande aanbod Aerotwin-sets. De Bosch Aerotwin-sets hebben in Eu-ropa een marktdekking van meer dan 99 procent.

Hoogwaardige materialen voor een perfect wisresultaat

Dankzij de unieke en dubbele Evodium-bladveer past de Bosch Aerotwin zicht perfect aan aan de kromming van de voorruit. Deze veer garandeert een gelijkmatige aandrukkracht en levert een perfect wisresultaat op elk punt van de ruit. Door het aerodynamisch profiel wordt de wisser bij hogere snel-heden niet opgetild en is er ook minder windruis.

Het Power Protection Plus-rubber met gepatenteerde coating is volgens een speciale, hoogwaardige formule samengesteld. Het profiel bestaat uit twee delen: een flexibele rug met slijtvaste rand en een grafietcoating voor een lage wrijvingsweerstand. Deze technologie garandeert een optimale veegbewe-ging zonder sporen in alle weersomstandigheden. De levensduur van de rui-tenwissers verhoogt, omdat de nieuwe coating de wislip sterker maakt. Bo-vendien vermindert Power Protection Plus de weerstand op de voorruit aan-zienlijk. De ruitenwisser glijdt in de grootste stilte over het glas, zelfs bij lichte regen.

Over Bosch

De Bosch Groep is een wereldwijd toonaangevend technologiebedrijf en dienstverlener. Er werken wereldwijd ongeveer 400.500 medewerkers (situatie op 31 december 2017). Het bedrijf realiseerde in 2017 een omzet van 78 miljard euro. De activiteiten zijn onderverdeeld in vier bedrijfssectoren: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods en Energy and Building Technology. Als toonaangevende IoT-onderneming biedt Bosch innovatieve oplossingen voor slimme woningen, slimme steden, geconnecteerde mobiliteit en geconnecteerde industrie. Ze gebruikt haar knowhow op het vlak van sensortechnologie, software en diensten, alsook haar eigen IoT-cloud om aan haar klanten geconnecteerde, domeinoverschrijdende oplossingen aan te bieden vanuit één enkele bron. De strategische doelstelling van de Bosch Groep bestaat erin innovaties aan te reiken voor een geconnecteerd leven. Bosch verbetert de levenskwaliteit wereldwijd met producten en diensten die innovatief zijn en enthousiast maken. Op die manier biedt de onderneming wereldwijd "Technologie voor het leven". De Bosch Groep bestaat uit Robert Bosch GmbH en de ongeveer 450 dochterondernemingen en regionale filialen in zowat 60 landen. Verkoop- en dienstverlenende partners meegerekend dekt het wereldwijde productie-, ontwikkelings- en verkoopnetwerk van Bosch nagenoeg elk land in de wereld. De basis voor de toekomstige groei van de onderneming is haar innovatiekracht. Verdeeld over 125 vestigingen over de hele wereld stelt Bosch 62.500 werknemers te werk in onderzoek en ontwikkeling.

De onderneming werd in 1886 in Stuttgart opgericht door Robert Bosch (1861-1942) als 'Werkplaats voor fijne mechaniek en elektrotechniek'. De bijzondere aandeelhoudersstructuur van Robert Bosch GmbH staat garant voor de ondernemingsautonomie van de Bosch Groep. Die structuur biedt de onderneming de mogelijkheid om op lange termijn te plannen en te investeren in toekomstgerichte oplossingen. In totaal is 92 procent van de aandelen van Robert Bosch GmbH in handen van Robert Bosch Stiftung GmbH, een instelling van algemeen nut. De meerderheid van de stemrechten ligt bij Robert Bosch Industrietreuhand KG. Die vervult de ondernemingsfuncties. De overige aandelen zijn in handen van de familie Bosch en Robert Bosch GmbH.

Meer informatie is te vinden online op www.bosch.be, www.bosch.nl, www.bosch.com, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse, https://www.linkedin.com/company/bosch-the-netherlands, https://www.linkedin.com/company/bosch-belgium, www.twitter.com/BoschBelgium, www.twitter.com/BoschNederland