IXO V krijgt de IXOLino als kameraadje

Samen klussen met de kinderen

Wat is er leuker dan samen met de kinderen of kleinkinderen klussen? Dankzij de speciale eindejaaraanbieding van Bosch is de beproefde accuschroevendraaier IXO V nu tijdelijk in een verpakking beschikbaar met de IXOLino. Zo kunnen ook de allerjongsten naar hartenlust en in alle veiligheid schroeven. Een ideaal eindejaarsgeschenk voor jong en oud.

De IXO V is zo veel meer dan een klassiek elektrisch gereedschap. Deze accuschroevendraaier is een veelzijdig en handig gereedschap voor vele klusjes. Dankzij de nieuwe vorm ligt hij perfect in de hand. Door de handige controlefunctie is de IXO V ook erg gebruiksvriendelijk. Schuif de schakelaar naar voren en de IXO schroeft vast, schuif de schakelaar naar achter en de IXO schroeft los – zo eenvoudig is het. De aan/uit-schakelaar is zo aangepast zodat de IXO zonder probleem in verschillende greepposities gebruikt kan worden.

De IXO V is voor elke doe-het-zelver een plezier om vast te houden en is bovendien een echte eyecatcher. Geen wonder dat de succesvolle IXO V ook in speelgoedvorm voor kleine klussers beschikbaar is. De IXOLino maakt een realistisch geluid en heeft uitwisselbare schroefbit. De IXOLino kan zowel rechtsals linksom draaien en ligt goed in kleine handjes. De IXOLino is geschikt voor kinderen vanaf drie jaar.

Het speciale eindejaarpakket van de IXO V + IXOLino is vanaf 1 oktober tot en met 31 december 2016 in de bouwmarkt beschikbaar aan een adviesverkoopprijs van 54,95,- inclusief BTW. De IXOLino wordt geleverd zonder batterijen.

14 miljoen verkochte exemplaren – het verhaal van de IXO

De IXO ontketende in 2003 een ware revolutie op de doe-het-zelfmarkt. Zijn handige “altijd klaar”-functionaliteit, in combinatie met zijn kleine omvang, maakte de IXO al snel tot een felbegeerd alternatief voor de klassieke handschroevendraaier. Tot vandaag werden al 14 miljoen exemplaren van dit handige gereedschap verkocht. Het toestel wordt voortdurend verbeterd en creëerde een ware hype met zijn verschillende uitvoeringen, zoals bijvoorbeeld de luxueuze IXO Swarovski bezet met 700 kristallen, die in 2010 op de markt kwam. In zijn rol als alledaags hulpje assisteert de IXO doe-het-zelvers om de meest uiteenlopende projecten tot een goed einde te brengen. Dit gebeurt dankzij zijn voortdurend verbeterde performantie en een reeks adapters die het gebruik van de IXO een extra cachet geven. Of het nu gaat om het ontkurken van wijnflessen, het kruiden van eten, het aansteken van de BBQ of het schroeven in krappe hoeken - de IXO kan zoveel meer.